9 Nisan 2010 Cuma

hatunu seviyorum akrostiş şiiri

Hatunu seviyorum isimli akrostiş şiiri. Sevgiliye aşk ve sevgi duygularınızı anlatmanın en güzel yolu olan akrostiş şiirler sevgilinizin ismiyle admin Yakup Öztürk tarafından yazılmaktadır.
.
H ayatımın en anlamlı duygususun
A şığım sana, benim tek iyi huyumsun
T amamlıyorsun beni düşüncelerinle
U fka baktığımda gördüğüm umudumsun
N eden seni bu kadar çok seviyorum diyorsun
U mudum olduğunu, seni sevdiğimi biliyor musun?
.
S evmeli benim ki gibi tüm yürekler
E saretine benliğimi öylece teslim eder
V elhasıl aşk yaşadıkça fedakarlık ister
İ lle de buluşmalı ayrılmamalı o nazik eller
Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
M utluluğun tarifi sen iken tekrar aşık olmalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder