26 Şubat 2010 Cuma

kız isimlerine akrostiş şiirler

kız ismi E harfi ile başlayanlardan Ebru, Ece, ecehan, ecem, eda, eftelya, elif, elmas, elvan, emel, emine, ergül, eyşan isimleri için akrostiş şiirler yayınlanmıştır.

İsimlere yazılan akrostiş şiirler

E şsiz güzelliğinle büyüledin beni
B ırak da tüm kalbimle seveyim seni
R uhum dinlesin yüreğinin sesini
U fka doğru bak, bu mutluluğumuzun resmi

E llerin ellerimde gidelim beraber aşka
C esaretin var mı? Bendeki sevgi bambaşka
E ğer varsa hazır mısın? Koşalım mutluluğa

E skidenmiş masalsı aşklar derdin hep sen
C oşkusunu kaybetmiş dalgalar gibi iken ben
E saretinde kalmış benliğimi anca farkederken
H ani söz vermiştim ya sana ve kalbime
A sla ayrılmayacaktım ya senin sevginden
N e dediysem o birtanem. Dönmem asla senden

E lveda demeden önce son kez düşün
C ehaletime ver. Bu seni son üzüşüm
E rken davranıp aynı yola yine mi düştün?
M erhaba de bana, yeniden sev beni be gülüm.

E saretinde kalmış ruhum ve bedenim
D avetin karşılıksız kalmadı, evet dedim.
A şka yelken açmışım, sen ise benim tek denizim.

E erken açan çiçekler gibiyim hala
F ark edip beni belki gelirsin koklamaya
T üm uğraşım sana ulaşmak, bak etrafına
E cel olup gelsen de razıyım, gel kollarıma
L oş ışıklar altında anlatırım aşkımı sana
Y alnızlığımı bir tek sen giderirsin anlasana
A şk yolunda bu çektiğim çile, sonlandırsana.

E vrim geçiriyor bendeki bu sevgi
L afını ederken bile bu zalim yürek çekindi
İ smi değişti, şekli değişti, bakış değişti.
F eryadını duy artık. Bu sevgi aşk oldu şimdi.

E bedi mutluluğa yürürken seninle
L oş ışıklarda sohbet edelim, elele
M avi denizlerin dalgalarına sevgi ile
A dını yazdım bir tanem gördün mü?
S adet ikimizin, mutlu olalım seninle.

E trafın ne dediği senin için ne kadar önemli?
L akırdı etsin dursun konu komşu sen dinleme
V arsın onu söyleyenler düşünsün sen önem verme
A şk var aramızda, ayrılık asla olmaz bizde
N e mutlu ki seviyorum seni, evlen benimle.

E melim sensin, sevdiğim tek kişi sen
M utluluğum, aşkımın kaynağısın sen
E saretinde iken bu gönül, geç kalma
L al olursa dilim seni sevdiğimi söyleyemezsem

E zip geçme dikkat et bu sevgiye,
M ani olamazsın artık bana sen bile,
İ liklerime kadar işlemişsin, çıkamazsın benden
N e kadar inkar etsen de farkındasın, kabul et sende
E rteleme artık yeter, cevap ver seni sevene

E ngelleri yıktık aramızdaki, seninle beraber
R ahata kavuştuk sonunda artık gelsin sevgiler
G örsün dost düşman, insan nasıl sevilir
Ü zerimde gibisin, gel benimle beraber
L afımız çıkmış, biz evlenelim bu yol mutluluğa gider.

E minim sende titriyorsun sevgisizlikten üşüyünce
Y aşamak istersen en güzel sevgiyi benimle
Ş ımartılmak hoşuna gidiyorsa uzun bir sürece
A şkıma karşılık ver, ölelim mutluluktan bütün gece
N e cevap verirsen ver, seveceğim seni ömrümce

99 yorum:

  1. diğer harfler nerde acaba !!!!!!

    YanıtlaSil
  2. aradığınız ve bulamadığınız isimlere yazılan akrostiş şiirler ile ilgili olarak yorum bölümünden talepte bulunabilirsiniz. Talepleriniz 1-2 gün içerisinde aynı yorum sayfasında yayınlanmaktadır.

    YanıtlaSil
  3. bana ...büşra besler... ile ilgili şiir lazım

    YanıtlaSil
  4. Büşra Besler ismine akrostiş şiir
    .
    B.unca söz bilmem ne anlam ifade eder sana
    Ü.zerime yapışmış aşkın, kurtulamam anlasana
    Ş.arkı sözlerinde artık mutluluk kırıntıları arama
    R.ezalet dünyamın tek güzellik kaynağısın sen
    A.şığım, seviyorum seni, bana doğru koşsana
    .
    B ir tutku hikayesidir aşk sevgili uğrunda
    E skimiş anıların silinip yenileri yaşanınca
    S evgilim diyebileceğin bir güzel bulunca
    L aflar unutulur, eller titrer, yürek burkulur
    E manet can verilmeye hazırdır aşk yolunda
    R est çekmişim ölüme, anla vurgunum sana

    YanıtlaSil
  5. ISMAIL VE SULTAN ISIMLERINE AKROSTIS SIIRLERI

    YanıtlaSil
  6. İsmail ve Sultan isimlerine akrostiş şiirler.
    .
    İ çimdeki aşkı tarif edecek sana kelimeler
    S ıra sıra dizilip yüreğinden içeri girecekler
    M analarını kavradığında gözyaşları içinde
    A ğlayarak yaslanacak bir omuz isteyecekler
    İ şte o an yanında sadece ben olacağım
    L afların anlamını tek tek yaşatarak anlatacağım
    .
    VE
    .
    S ürekli artan bir aşk var kalbimin içinde
    U mut dağları oluşturdum sevgi ile
    L ambanın etrafına yaydığı ışık bile
    T am anlamıyla aydınlatamaz benliğimi
    A şığım, seviyorum seni, inanmasan bile
    N e kadar zaman geçse de kalacaksın içimde

    YanıtlaSil
  7. sevgi ismi ile akrostis siiri

    YanıtlaSil
  8. I
    S
    M
    A
    I
    L


    S
    E
    N
    I



    C
    O
    K


    S
    E
    V
    I
    Y
    O
    R
    U
    M

    AKROSTIS SIIRI

    YanıtlaSil
  9. İsmail Seni Çok Seviyorum isimli akrostiş şiir
    .
    İ çimdeki aşkı tarif edecek sana kelimeler
    S ıra sıra dizilip yüreğinden içeri girecekler
    M analarını kavradığında gözyaşları içinde
    A ğlayarak yaslanacak bir omuz isteyecekler
    İ şte o an yanında sadece ben olacağım
    L afların anlamını tek tek yaşatarak anlatacağım
    .
    S armıştı tüm bedenimi AŞK umarsızca
    E llerinin sıcaklığı değdi, bütün ihtişamıyla
    N e zaman umutlarım azalsa da aşka
    İ lk günkü gibi bak bana aşkım, doyasıya
    .
    Ç aresiz bırakma beni sevgi yolunda
    O lmazsa olmaz gururum ayaklar altında
    K apanmış şimdi yüzüm, dizlerinin arasında
    .
    S evmeli senin gibi tüm yürekler
    E saretine benliğini teslim eder
    V elhasıl aşk fedakarlık ister
    İ lle de buluşmalı ayrılmamalı eller
    Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
    O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
    R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
    U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
    M utluluğun tarifi sen iken sana tekrar aşık olmalıyım.

    YanıtlaSil
  10. Sevgi ismine akrostiş şiir
    .
    S evmek öyle güzel bir duygudur ki
    E llerini ister sevgilinin yumuşacık elleri
    V erirsin içindeki güzelliklerle saf kalbini
    G erçeği hesaba katmadan seversin umarsızca
    İ nce ince işlersin yüreğine tertemiz sevgini.

    YanıtlaSil
  11. [Canan Seni Seviyorum] akrostiş hazırlarmısınız.

    YanıtlaSil
  12. ismet rumuzlu ziyaretçimiz canan seni seviyorum akrostiş şiiri talebiniz http://www.hayatca.net/ask/siir/canan-seni-seviyorum-isimli-akrostis-siir.html sayfamızda yayınlanmıştır.

    YanıtlaSil
  13. merve ismı ıle ılgılı siir lutfenn cok acill

    YanıtlaSil
  14. merve ismi ile ilgili akrostiş şiir
    .
    M uradıma ermem için sana kavuşmam gerek
    E llerin ellerimde iken mutluluk kendisi gelecek
    R üyalar bile sabah uyandığında sona erecek
    V elhasıl güzelim bu aşkın son noktasında
    E rtelenmiş tüm duygular yeniden yeşerecek

    YanıtlaSil
  15. yelda ismine akrostiş lazım acilenn

    YanıtlaSil
  16. dursune ve caner adına şiir yazarmısınız?Şimdiden teşkkürler.....

    YanıtlaSil
  17. gülcan seni çok seviyorum şiir istiyorum

    YanıtlaSil
  18. ercan seni cok seviyorum cok acil şiir

    YanıtlaSil
  19. Ercan seni çok seviyorum isimli akrostiş şiir
    .
    E sin deli rüzgarlar yarin kokusunu getirin bana
    R enk renk aşk işledim elimle kalbimin tahtına
    C esaretimi topladım koşarak geliyorum sana
    A şk çalışarak kazanılan bir şey değildir
    N e yapalım ekmek gibi su gibi muhtacım sana
    .
    S armıştı tüm bedenimi AŞK umarsızca
    E llerinin sıcaklığı değdi, bütün ihtişamıyla
    N e zaman umutlarım azalsa da aşka
    İ lk günkü gibi bak bana aşkım, doyasıya
    .
    Ç aresiz bırakma beni sevgi yolunda
    O lmazsa olmaz gururum ayaklar altında
    K apanmış şimdi yüzüm, dizlerinin arasında
    .
    S evmeli senin gibi tüm yürekler
    E saretine benliğini teslim eder
    V elhasıl aşk fedakarlık ister
    İ lle de buluşmalı ayrılmamalı eller
    Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
    O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
    R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
    U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
    M utluluğun tarifi sen iken sana tekrar aşık olmalıyım.

    YanıtlaSil
  20. yelda ismiyle akrostiş şiir
    .
    Y ıldızım oldun bunca zamandır hayatımda
    E şsiz ışığınla girdin karanlık odama
    L ale, sümbül, gül-bülbül aşkına
    D ünyalarımı aydınlatıyorsun her anımda
    A şığım Yelda’m artık beni bir anlasana

    YanıtlaSil
  21. Gülcan seni çok seviyorum isimli akrostiş şiir
    .
    G üzel günlerim olacak seninle biliyorum
    Ü stelik çok güzel günler, bunu seziyorum
    L ütfedip yüreğime girdiğinden bu zamana kadar
    C anımı sana, sevgimi kalbine bırakıyorum
    A şığım sana, duygularımı anlamanı bekliyorum
    N e yaparsan yap seni çok seviyorum
    .
    S armıştı tüm bedenimi AŞK umarsızca
    E llerinin sıcaklığı değdi, bütün ihtişamıyla
    N e zaman umutlarım azalsa da aşka
    İ lk günkü gibi bak bana aşkım, doyasıya
    .
    Ç aresiz bırakma beni sevgi yolunda
    O lmazsa olmaz gururum ayaklar altında
    K apanmış şimdi yüzüm, dizlerinin arasında
    .
    S evmeli senin gibi tüm yürekler
    E saretine benliğini teslim eder
    V elhasıl aşk fedakarlık ister
    İ lle de buluşmalı ayrılmamalı eller
    Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
    O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
    R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
    U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
    M utluluğun tarifi sen iken tekrar aşık olmalıyım.

    YanıtlaSil
  22. Dursune ve Caner isimleriyle akrostiş şiirler
    .
    D ilim varmıyor seni ne kadar sevdiğimi söylemeye
    U zun geceler boyu seni düşündüğümü kaç kere
    R üyalarımda bile sayıklarken ismini Dursune diye
    S öyle nasıl inkar edebilirim seni sevdiğimi, söyle
    U mut diyarlarında aşk ektim yalnız yüreğime
    N ice sular akıttım yetişsin diye aşk çiçeğime
    E n sonunda ağaç oldu yeşerdi yüreğimin içinde
    .
    VE
    .
    C ümle alem duysun seni ne kadar sevdiğimi
    A ğızdan ağza dolaşsın bu kalbin taşıdığı sevgi
    N iyetini belli ettin gözlerindeki manalı bakışlarınla
    E llerini istiyorum senden yalnızca ellerini
    R iyasız bendeki aşk inan çok seviyorum seni

    YanıtlaSil
  23. saol cok tesekkur ediyprum şiiir için eline sağlık abi

    YanıtlaSil
  24. hatunu seviyorum şiir istiyorum

    YanıtlaSil
  25. siz değerli ziyaretçilerimizi mutlu edebildiysek ne mutlu bize

    YanıtlaSil
  26. Hatunu seviyorum akrostiş şiiri
    .
    H ayatımın en anlamlı duygususun
    A şığım sana, benim tek iyi huyumsun
    T amamlıyorsun beni düşüncelerinle
    U fka baktığımda gördüğüm umudumsun
    N eden seni bu kadar çok seviyorum diyorsun
    U mudum olduğunu, seni sevdiğimi biliyor musun?
    .
    S evmeli benim ki gibi tüm yürekler
    E saretine benliğimi öylece teslim eder
    V elhasıl aşk yaşadıkça fedakarlık ister
    İ lle de buluşmalı ayrılmamalı o nazik eller
    Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
    O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
    R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
    U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
    M utluluğun tarifi sen iken tekrar aşık olmalıyım.

    YanıtlaSil
  27. meleğim seni çok seviyorum rica etsem yazabilirmısınız... :D

    YanıtlaSil
  28. serkan rumuzlu ziyaretçimiz akrostiş şiir talebiniz http://www.hayatca.net/ask/siir/melegim-seni-cok-seviyorum-isimli-akrostis-calismasi.html sayfamızda yayınlanmıştır.

    YanıtlaSil
  29. hamza ve mizgin adlı bir şiir istiyorum şimmdiden tşk ederim

    YanıtlaSil
  30. Hamza ve Mizgin isimlerine akrostiş şiirler
    .
    H ani gerçek aşklar nerede şimdi
    A rasan da bulamazsın inan ki
    M ilattan önce derdi büyüklerimiz
    Z aman bile inkar etti sevgimi
    A şk öyle laf ile hiç yürümezki
    .
    VE
    .
    M uradıma ermekti tüm amacım
    İ lk ve sonkez senin için ağladım
    Z elzele yarattı kalp ağrılarım
    G ünler getirmedi seni bir türlü
    İ zin verdiğim halde gelmedin cancağızım
    N eredesin söyle, gel, bekletme aşkım

    YanıtlaSil
  31. tutku seni seviyorum acil şiir

    YanıtlaSil
  32. deniz hakkında acil şiir şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  33. Deniz ismiyle akrostiş şiir
    .
    D izginlerim tümüyle senin elinde
    E ngin duygularım esir benliğine
    N iyet aşkta her ne kadar önemliyse de
    İ stediğim tek şey senin sevgini yüreğimde
    Z aman mekan kavramı olmaksızın taşımaktır

    YanıtlaSil
  34. Tutku Seni Seviyorum Akrostiş Şiiri
    .
    T utsağım gönüllü olarak sana olan sevgime
    U fku görmek istemiyorum yaşıyorsam seninle
    T utkuyla bağlanmışım sevgi dolu yüreğine
    K ablimin atışları bile sadece senin isminle
    U ğrunda aşkını istiyorum yaşadığım sürece
    .
    S armıştı tüm bedenimi AŞK umarsızca
    E llerinin sıcaklığı değdi, bütün ihtişamıyla
    N e zaman umutlarım azalsa da aşka
    İ lk günkü gibi bak bana aşkım, doyasıya
    .
    S evmeli senin gibi tüm yürekler
    E saretine benliğini teslim eder
    V elhasıl aşk fedakarlık ister
    İ lle de buluşmalı ayrılmamalı eller
    Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
    O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
    R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
    U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
    M utluluğun tarifi sen iken tekrar aşık olmalıyım.

    YanıtlaSil
  35. öyküyle akrostiş acil ama bu gün hazır olsun nolurrrr

    YanıtlaSil
  36. Öykü ismiyle akrostiş şiir
    .
    Ö mür dediğin sevgiliyle geçerse değerlidir
    Y alnızlık ancak sevgiliyle bir aradayken bitebilir
    K alp yalnızca sevdiğini içinde isteyebilir
    Ü mit var oldukça sevilecek tek kişi sevgilidir.

    YanıtlaSil
  37. beni gerçekten sevdin mi serserim diye bir akrostiş istiyorum şimdiden teşkür

    YanıtlaSil
  38. Beni gerçekten sevdin mi serserim akrostiş şiiri
    .
    B irileri sana serseri diyor utanmadan
    E lalem dedi diye vazgeçemem sevgimden
    N idalar atarak aşkını duyurmadan
    İ lk önce beni dinle, gel seni sevene
    .
    G erçekleri söyle artık iş işten geçmiş
    E lalem ne derse desin, gözlerin çoktan terk etmiş
    R üyalar ülkesinde ki masal başlamadan bitmiş
    Ç ektiğim acılara biraz tuz basmak istermisin
    E llerinle çektiğin ipimi hiç mi gevşetmek istemezsin
    K ula kulluk edene biraz da ızdırap gelsin
    T utkuyla başladığım aşk hayal olmuş çoktan
    E lalemin ne dediği umrumda olmadı baştan
    N e olur söyle sevdin mi beni gerçekten serserim
    .
    S ararmasın hiçbir zaman yüzün ve kalbin
    E skide kalsın hayat ile ilgili üzüntülerin
    V iran edip bıraktığında sızladı mı yüreğin
    D aha şimdiden iyiliğini istiyorsam senin
    İ tinayla, damla damla akıttığın yaşlar hatırına
    N e olur söyle sevdin mi beni gerçekten serserim
    .
    M adem bu kadar acıyı beraberinde bırakacaktın
    İ lmik ilmik bağladığında hiç mi bana acımayacaktın
    .
    S erserim benim, deli dolu sevgilim
    E şsiz güzelliğin olmadan ben neylerim
    R üzgarın sesinde kaybolmasın aşka seslenişim
    S essizliğin ortasına düşen azgın sesim
    E llerini istiyor bak, özleyen ellerim
    R astladığında bana seni hasretle içime çekeceğim
    İ mkansızı olanak yapan akıllı sevgilim
    M utluluğu sende buldum, seninle öleceğim

    YanıtlaSil
  39. beni sevmiyorsun serserim diye bir akrostiş yazarmısınız yazdıktan sonra e-mail adresime gönderirseniz çok sevinirim siteyi kaybediyorum da

    YanıtlaSil
  40. halil ile acil şiir aşk şiiri çok güzel olsun nolurrr

    YanıtlaSil
  41. Halil ismine akrostiş şiir
    .
    H esabını verirken yaptıklarımızın, yaşadıklarımızın
    A sıl seninle ilgili olan kısmında olacak günahlarım
    L üle lüle saçlarımdan aşağı kayan ellerinin hissi
    İ liklerime kadar ürperen tenimin feryadı olacaksın
    L ale bahçelerinde gezinirken beni, meleğini isteyeceksin

    YanıtlaSil
  42. akrostiş şiir talebiniz en yakın zamanda yerine getirilecektir.

    YanıtlaSil
  43. Özge rumuzlu ziyaretçimiz akrostiş şiir talebiniz yerine getirilerek e-mail adresinize gönderilmiştir.

    YanıtlaSil
  44. halil ile ilgili ama içinde tutku ismi geöçen bir şiir nolurr
    lütfen güzel olşsunnn

    YanıtlaSil
  45. admin şiir bana gelmedi acaba yanlış mı gönderdiiniz eğer bana gönderilmiyorsa siteye yayınlayabilirsiniz ben siteden alırım şiiri

    YanıtlaSil
  46. yorum bölümünden belirttiğiniz e-mail adresinize gönderdim.

    YanıtlaSil
  47. Beni Sevmiyorsun Serserim akrostiş şiiri
    .
    B unca zaman merak ettim şimdi cevabı bende
    E min olmadan yüreğime kabul ettiremedim nedense
    N isan yağmurlarının hüznü, ilkbahar sevincinde
    İ liklerime işlemiş sevgin, peki senin sevgin nerede?
    .
    S ararmasın hiçbir zaman yüzün ve kalbin
    E skide kalsın hayat ile ilgili üzüntülerin
    V iran edip bıraktığında sızladı mı yüreğin
    M adem bu kadar acıyı beraberinde bırakacaktın
    İ lmik ilmik bağladığında hiç mi bana acımayacaktın
    Y alnız geçen, sensiz geçen zamanların hesabında
    O lumsuz düşünceler türedi sürekli kafamda
    R iya girdi hiç sevmediğim halde sayende hayatıma
    S ızlanıyorum durmadan neden geldi diye bunlar başıma
    U mut kırıntıları terk etti sen gittikten hemen sonra
    N edenini merak ettim hep sevgi yokmuydu aramızda
    .
    S erserim benim, bir türlü anlayamadığım sevgilim
    E llerimle inşa edip kirli ellerinle bitirdiğin sevgim
    R üzgarın sesinde kayboldu aşka inancım ve düşlerim
    S evdin mi beni gerçekten vicdansız ve hayırsız serserim?
    E manet canımı verirdim oysa sen istediğin için
    R astladığında bana, seni hasretle içime çekeceğim
    İ mkansızı olanak yapacak bundan sonra hayallerim
    M utluluğu sende buldum, sanma ki sevmediğin için öleceğim

    YanıtlaSil
  48. Halil ismine akrostiş şiir
    .
    H ayatın anlamı aşk yaşamaktır Tutku’m seninle
    A zımsanmayacak derecede büyük sevgi var içimde
    L ütfedip bu temiz yüreğimin içine girdiğinde
    İ liklerine kadar aşkı hissedeceksin güzel kalbinde
    L atife değil gerçeği söylüyorum, hemde tüm kalbimle

    YanıtlaSil
  49. çok teşekkürler süper olmuş

    YanıtlaSil
  50. beğenilerinizi kazanmak güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
  51. çok çok çok teşekkür ederim harikasınız

    YanıtlaSil
  52. teşekkürler. güzel düşünceleriniz için.

    YanıtlaSil
  53. ya admin sana zahmet olduda her satırda geçse o ismi nolur yha

    YanıtlaSil
  54. halil ismine akrostiş ama her satırda tutku ismi geçsin nolur

    YanıtlaSil
  55. Halil ismine Tutku’lu akrostiş şiir
    .
    H ayat tutkulu olunca daha zevkli yaşanır
    A şk içinde tutku varsa bir başka tat alınır
    L af tutkuyla söylenirse daha çok anlaşılır
    İ çindi tutku olan her şey daha anlamlıdır
    L ütfen beni seveceksen tutkuyla sev aşkım

    YanıtlaSil
  56. harikasınız muhteşemsiz çok teşekkür ediyorum süpersiniz harika olmuş

    YanıtlaSil
  57. Halil rumuzlu ziyaretçim, beğenilerinizi kazanmak güzel bir duygu.

    YanıtlaSil
  58. lütfen ama lütfen çok acil emel yazar mısınız???

    YanıtlaSil
  59. Emel ismine akrostiş şiir talebiniz!
    .
    E ngin dağların zirvesindeyim sanki
    M utluluktan nefesim kesildi
    E llerin elime değdiği anda
    L aflarımı unuttum, aklım gitti

    YanıtlaSil
  60. bana acilen yaqmur yaqsa cümleleriyle başlıyan yazı lazım..lütfen yaparsanız sevinirim...

    veya yaqmur da olabilir

    ama bana yaqmur yagsa die lazım

    yaparsanız sevinirim...şimdiden teşekkürler =))

    YanıtlaSil
  61. bana acilen yaqmur yaqsa cümleleriyle başlıyan akrostiş lazım...lütfen yaparsanız sevinirim...

    veya yaqmur da olabilir

    ama bana yaqmur yagsa die lazım

    yaparsanız sevinirim...şimdiden teşekkürler =))

    aşk ayrılıkla olmazsa sevinirim =)

    YanıtlaSil
  62. Yağmur Yağsa akrostiş şiiri
    .
    Y er yüzüne can veren yağmur yağsa
    A zıcık toprağa can, çiftçiye umut olsa
    G elirini, umudunu, ürününü artırsa
    M utluluktan herkesi biraz daha coştursa
    U kde bırakmasa herkesin dimağında
    R ahat bir sene yaşatsa, keşke yağmur yağsa
    .
    Y aşam ne kadar güzel olur yağmur yağınca
    A zıcık aş, dertsiz baş olur toprakla uğraşana
    G eceleri huzurlu uyunur, umut kalır sabaha
    S evgi tomurcukları saçılır yağmur yağdığında
    A h keşke birazcık da olsa yağmur yağsa

    YanıtlaSil
  63. lütfen bana aytugan seni seviyorum adlı şiir yazabilirmisiniz çoook acil lütfennnnnnnn

    YanıtlaSil
  64. Aytugan Seni Seviyorum isimli akrostiş şiir
    .
    A şk ile bakıyorum güzel gözlerine
    Y ırtıp benliğimi koşuyorum yüreğine
    T ertemiz bir sevgi taşıyorum yüreğimde
    U rgan yaptım sevgiden, bağla onu beline
    G ündüz ayrı, ayrı yaşanır sevgi gecelerde
    A şk ile bakıyorum her zaman gözlerine
    N e olur seni seven bu sevgiliye evet de
    .
    S armıştı tüm bedenimi AŞK umarsızca
    E llerinin sıcaklığı değdi, bütün ihtişamıyla
    N e zaman umutlarım azalsa da aşka
    İ lk günkü gibi bak bana aşkım, doyasıya
    .
    S evmeli senin gibi tüm yürekler
    E saretine benliğini teslim eder
    V elhasıl aşk fedakarlık ister
    İ lle de buluşmalı ayrılmamalı eller
    Y orgun gözlerden yaş akmalı birer birer
    O yaşlar aşkın, sevginin ifadesi olmalı
    R üyalardan değil, gerçek bu sana seslenişim
    U mutlar hep taze, sana doğru koşmalı
    M utluluğun tarifi sen iken tekrar aşık olmalıyım.

    YanıtlaSil
  65. hürriyet ismi ile ya da öğretmen ile ilgili akrostiş istiyorum...

    YanıtlaSil
  66. Öğretmen isimli akrostiş şiir
    .
    Ö ğrettiğin her şeyi kendimize rehber yaptık
    G eceleri bizi bekleyen gelecek hayallerine daldık
    R üyalarımızda bile hayatı yeniden yazdık
    E llerini öpüp senden helallık almalıydık
    T am tersini yapıp senin sınırlarını zorladık
    M erhamet gösterdin bizlere, disipline vermedin
    E llerimize cetvelle vurup ceza vermedin
    N e kadar seni kızdırsakda bizleri üzmedin

    YanıtlaSil
  67. feyza ismi ile şiir yazar mısnız aciL!! ltfn <3

    YanıtlaSil
  68. Feyza ismine akrostiş şiir
    .
    F inaline mi geldik bu samimiyetin?
    E skimiş duygular mı bizi böyle yoran?
    Y aşanmamış nice duygular varken
    Z amanı erkene almak niye?
    A şkı tüm hisleriyle yaşamak varken.

    YanıtlaSil
  69. acilenn aysenur ile akrostiş şiir yzar mısınız?

    YanıtlaSil
  70. acilen ayşenur ile ilgili yazabilir misiniz??

    YanıtlaSil
  71. kardeş zahmet olmaszsa MELİSA için de bi şiiir yazar msın ?

    YanıtlaSil
  72. Ayşenur ismine akrostiş şiir
    .
    A yımsın güneşimsin sen benim aşkta
    Y alnızlığım sana bağlı, üşüyorum yalnızlıkta
    Ş erifimsin, haysiyetimsin sen aşk yolunda
    E lin elimdeyken bir başka vurgunum sana
    N isan yağmurları gibi yağdın sevgiyle üstüme
    U ğrunda ne türküler yaktım ıssız tepelerde
    R uhum senin, benliğim hala gözlerinin esaretinde

    YanıtlaSil
  73. Melisa ismine akrostiş şiir
    .
    M anzara karşısında bile bu kadar etkilenmemiştim
    E lin, kolun, yüzün, saçın, bakışın bir başka güzel
    L aflarını dinlerken bile ben kendimden geçmişim
    İ smin başka, seslenişin başka, gülmen bir başka güzel
    S aadet şerbetinden senin sayende bir yudum içmişim
    A şk başka, sevgi başka, seninle sevda yaşamak çok güzel

    YanıtlaSil
  74. Super awesome article! Truely..

    YanıtlaSil
  75. esra hakkında lutfen bir akrostiş

    YanıtlaSil
  76. Esra ismine akrostiş şiir
    .
    E zip geçen zaman sonsuza doğru
    S eni bir türlü yüreğimden uzaklaştıramadı
    R esmin elimde, elim yüreğimde
    A şkımı ilan etmek istiyorum arşa doğru.

    YanıtlaSil
  77. doğukan seni çok seviyorum adlı ile ilgili şiir yazarmısınız çok acil lütfen.....

    YanıtlaSil
  78. seni sviyorum doğukan yazarmısınız

    YanıtlaSil
  79. doğukan seni çok seviyorum adlı şiir yazarmısınız çok acil lütfen...

    YanıtlaSil
  80. Seni seviyorum Doğukan isimli akrostiş şiir
    .
    S evgi yaşadığın samimiyeti yansıtır
    E cel sevene bir başka türlü yaklaşır
    N e zaman umutlarım azalsa da aşka
    İ nançla sevgi için kalbim kıpraşır
    .
    S ürmeli yaşam boyunca sevgiler
    E saretine aşkın benliğini teslim eder
    V erirken herşeyini aşka fedakarlık ister
    İ çinden gelerek sevgiye verilmeli eller
    Y aşamak sevgi varsa başka anlam ifade eder
    O trasından kalbinin içine bir ışık girer
    R uhani bir güzellik seni fetheder
    U zun yaşamın sırrıdır sevgiye uzanan eller
    M utluluğun anahtarıdır sevgiye verilen değer
    .
    D enizimsin sen benim, ayımsın, güneşimsin
    O nca yaşadığımız şeylere rağmen sen benimsin
    G ünler geceler boyunca düşündüğüm sevgimsin
    U çsuz bucaksız hayallerimin tek gerçeğisin
    K albine doğru giden trene kara sevda yükledim
    A şk taşıyor her bir vagonunda, her bir koltuk senin
    N edensiz belki ama ben seni nedensiz sevdim.

    YanıtlaSil
  81. çok teşekkür ediyorumm...

    YanıtlaSil
  82. beğenilerinize layık olabildiysek ne mutlu bizlere.

    YanıtlaSil
  83. Abicim Süpersin Bende İsticektim...
    Baş HarfLeri Yusuf Son HarfLeri Tutku OLan KarkışıLıksız Bir Sevgi Şiiri İstiyorum..TeşekkürLer...

    YanıtlaSil
  84. Yusuf ve Tutku isimlerine akrostiş şiirler
    .
    Y aşam çok güzel ama maalesef çok kısa
    U ğrunda ölecek sevgili bulmak kolaysa
    S evdiğini anlatmak saatlerce boş duvarlara
    U mudu ertelemek her defasında yarınlara
    F akat seni tutkuyla çok sevmek inan bambaşka
    .
    VE
    .
    T utsağım gönüllü olarak sana olan sevgime
    U fku görmek istemiyorum yaşıyorsam seninle
    T utkuyla bağlanmışım sevgi dolu yüreğine
    K ablimin atışları bile sadece senin isminle
    U ğrunda aşkını istiyorum yaşadığım sürece

    YanıtlaSil
  85. çok saoL abi süpersin

    YanıtlaSil
  86. Sibel. abicim pişmanım yap işte kafana göree bekliorumm.

    YanıtlaSil
  87. Sibel ismine akrostiş şiir
    .
    S evgi, bir bulutta sevgiliyi görmektir
    İ sim, sevgiliyi anmak için bir araçtır
    B enlik, aşk için umarsızca vazgeçilendir
    E cel, sevgi karşılık bulmayınca özlenendir
    L üle, saçlarının aşk ifadesinde içtenliktir.

    YanıtlaSil
  88. İlknur. şimdiden Tskler abicim

    YanıtlaSil
  89. ilknur ismine akrostiş şiir
    .
    İ steklerimin sınırı yok biliyorum
    L ambadan bile güneş ışığı istiyorum
    K albimin içinde sadece seni besliyorum
    N edensiz bendeki bu kadar istek
    U mut ediyorum sana ve aşka dair
    R üya kadın seni çok seviyorum

    YanıtlaSil
  90. Vazgeçilmezim Sibel. bunu yapsanız.
    çok dehşet bi site valla emeqee sayqııı .

    YanıtlaSil
  91. Y
    Ü
    S
    R
    A

    S
    E
    N
    İ

    Ç
    O
    K

    S
    E
    V
    İ
    Y
    O
    R
    U
    M




    Şiir Plss :D

    YanıtlaSil
  92. melis nur ile ilgili akroştiş yazar mısınız ? ( lütfen acele edin ) :d

    YanıtlaSil
  93. Melis Nur ismine akrostiş şiir
    .
    M is gibi kokun sinmiş üzerime
    E sansı oldun kalbimin kokun içimde
    L ütfedip girdiğin benliğim izinde
    İ nan sevgi bir başka yaşanır seninle
    S evgiyi tarif edemezsen aynada bak kendine
    .
    N iyagara gibi coşkun akar şelalelerim
    U mut dünyamın keşfedilmemiş ülkesi
    R üyalarımın prensesisin edalı sevgilim

    YanıtlaSil
  94. Yüşra Seni Çok Seviyorum isimli akrostiş şiir
    .
    Y aşamıma kattığın anlam bilmem ne ifade eder sana
    Ü zerime yapışmış aşkın, kurtulamam anlasana
    Ş arkı sözlerinde artık mutluluk kırıntıları arama
    R ezalet dünyamın tek güzellik kaynağısın sen
    A şığım, seviyorum seni, bana doğru koşsana
    .
    S ımsıkı sarsın seni kollarım
    E zele kadar senindir duygularım
    N iyetini belli eden bakışlarım
    İ çimdeki fırtınaların yansımasıdır.
    .
    Ç aresiz bırakma beni sevgi yolunda
    O lmazsa olmaz gururum ayaklar altında
    K apanmış şimdi yüzüm, dizlerinin arasında
    .
    S evgi uğrunda yaşanmalı efsaneler
    E saretine aşkın benliğini teslim eder
    V erirken herşeyini aşka samimiyet ister
    İ çinden gelerek sevgiye verilmeli eller
    Y aşamak sevgi varsa başka anlam ifade eder
    O trasından kalbinin içine bir ışık girer
    R uhani bir güzellik seni fetheder
    U zun yaşamın sırrıdır sevgiye uzanan eller
    M utluluğun anahtarıdır sevgiye verilen değer

    YanıtlaSil
  95. Gamze. aceLe yaz abi

    YanıtlaSil
  96. Gamze ismine akrostiş şiir
    .
    G ecelerim sabaha kavuşmuyor sensiz
    A lacakaranlık olmuş hayatım, mat ve renksiz
    M utluluk haram bana sen yoksan yanımda
    Z aman karanlık, gelecek ise kapkara dipsiz
    E vren şahit sana olan aşkıma, ben yine sensiz

    YanıtlaSil
  97. Benim için cok acil 'Gülşah Gençay' yazarmısın admın smdıden cok tesekkurler

    YanıtlaSil