26 Şubat 2010 Cuma

koç burcu erkeği ile aşk

Koç burcu erkeği ile aşk

Bu sabah uyanınca uzun uzun baktım yanımdaki güzel sevgilinin uyurken bir başka güzelleşen yüzüne. Uzun gecenin tüm yorgunluğu gidiyor onun güler gibi uyuyan yüzünü görünce. Artık sabah ve yeni bir gün, ne mutlu benim gibi sevgilisinin yanında uyanabilen erkeğe. Bir başka mutluluk, bir başka sevinç sevdiğine sahiplenebilmek. Koç burcunun temel özelliğidir sahiplenmek duygusu. Etrafındakilere liderlik etmek. Evinin direği olarak kabul görmek onun tüm hissiyatını okşar, onore eder.

Bir Koç Burcu erkeğinin yaydığı elektrik öylesine güçlüdür ki, patlamak üzere olan bir volkanın uyandırdığı duyguyu uyandırabilir. Heyecan, macera ve yoğun duygularla dolu bir romantizmin hepsini birden taşır. Sanırım ben de bu özelliklerin tümü olmalı ki sevdiğim bir başka bakar gözlerime. Üstelik bunun için hiç acele etmeden bir ateş parçasıyla birlikte olduğunun farkında olarak davrandığını bile bile ben de bakarım gözlerin içine.

Bu yerinde duramayan, cesur, atak ve coşkulu erkeğinin ilgisini sürekli olarak üzerinde tutmak için gösterdiği çabayı takdir ederim. Koç erkeği flört etmekten hoşlanır. Ancak, gerçek bir aşka rastlayana kadar. Gerçekten aşık olduğu zaman, onun kadar sadık başka bir burcun erkeğine rastlayamazsınız.
Koç’un idealist tarafı aşık olduğu kadını aldatmasına izin vermeyecektir. Tabii aynı zamanda içinden yükselen duygular da onu durduracaktır. Çünkü, dürüsttür ve hayalindeki aşkı bulduğuna inanmaktadır. Hayalindeki aşkta ise, ne kaçamaklar vardır, ne de seks düşkünlüğü. Tabii bu hali sadece şimdiki zaman için geçerlidir. Yarın ne olacağını ise kendisi bile bilemez. Şayet aşkını canlı tutmayı başaramazsanız, o da hayalindeki aşkı bulmaya gidebilir. Bu tip özellikleri olduğunu bildiği aşkının kendisine olan hayranlığını her dem taze tutmak için yeniler durmadan kendini. Bazen acırım onun bu haline, bazen de takdir eder gururlanırım her koç erkeği gibi. Kim gururlanmaz ki kendisi için süslenen, kendini yenilen bir kadına sahip olmaktan? Koç burcunun ideal aşkı, daima hoş görünümlü, romantik duygularını canlı tutmayı başaran bir kadın olmalıdır.

Koç erkeğinin tüm romantikliğini sanırım üzerime etiket gibi yapıştırmış olmalıyım ki ona yazdığım şiirleri okudukça beni bir başka sevdiğini her fırsatta dile getirmekten çekinmez. Bu durumu da benim gibi koç erkeğini sevdiğine yeniden yeniden bağlamaya yetiyor da artıyor bile.
Bir tutam çiçekle mi kandıracaktım ki seni
Neden tutuşturdum bilmem ellerime çiçekleri
Oysa sen ne de çok severdin gülü ve dikenini
Ben gülü sevemedim bir türlü belki de rengindendi

Koyu karanlık gecenin kızılını çağrıştırırdı belki
Belki de yitirdiğim umudun rengiydi
Bir sonbahar mevsimi, bir şafak vaktiydi
Kaldırımda uzanmış bedenimden aldın ellerimi.

O eller şimdi seninkilerin yanında sımsıcak
Umudum hayata sen yanımdayken olacak
Kışın ayazında bile yüreğimizi saracak
Bir sevgi var bende ömrümce sana ait kalacak.

Sevdiğime şiirler yazmaktan çekinmem. Zaman zaman küçük kağıtlara güzel sözler yazarak sevdiğim kadının çantasına, ceplerine koyarım. Bir sabah uyandırırken yastığına tek bir kırmızı gül koyar onu koklayarak uyanmasını sağlarım.

Her şeyden önce sevgilimi kutlamakla söze başlamalıyım. Çünkü benim gibi bir koç erkeğine sahip olmak ve sahip kalabilmek zordur. Egoistliğimi aşkı yaşarken sık sık sevdiğime hissettirsem de fazla aşırıya gitmeden kendimi frenleyebilirim. Kısaca aşk koç burcu erkeğiyle bir başka yaşanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder