13 Aralık 2013 Cuma

canan Seni Seviyorum isimli akrostiş şiir

Canan Seni Seviyorum isimli akrostiş şiir. Sevgilinin ismine duyguları anlatan çok özel akrostiş şiirler
.
C esaret istermiş aşk, evet biliyorum
A şkımı anlatacak kelimeler bulamıyorum
N e kadar uğraşsamda yapamıyorum
A nla artık sevgilim sensiz uyuyamıyorum
N edeni çok basit çünkü seni çok seviyorum
.
S ebepsiz yere kimse kimseyi sevmez
E ninde sonunda sebebimi öğreneceksin
N iyetimi bozmadım, kalbimi açtım sana
İ lk doğduğundaki gibi ağlaya ağlaya.
.
S esleniyorum güzel yüreğine gönül sesimle,
E vet demen için yalvarıyor gözlerim gözlerine,
V uslatına ereceksek aşkın, senelerce,
İ sminin anlamı gibi ağlaya ağlaya.
Y okum deyip gitmek kolay ama ben kaldım
O muzuna yaslanıp rüyalara daldım
R engine kurban olduğum gözlerinin içine
U zun uzun bakarken aşkımın farkına vardım.
M uradım olsun gözlerin, yüreğin dinlenme yerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder