22 Mayıs 2010 Cumartesi

yatakta karınızı kardan adamla yakalamak

Yatakta karınızı veya sevgilinizi kardan adamla yakalarsanız tepkiniz ne olurdu? Derleme şeklinde verilebilecek komik cevaplar burada. Bu soruya verilebilecek cevabınız varsa, sizde kendi cevaplarınızı yorum bölümünden ekleyebilirsiniz.

İşte size komik cevaplar:

Kardan adam ısınmak için yatağa girmişse sorun yok ama karımla cinsel ilişkiye girmek amacıyla oradaysa büyük ayıp etmiş olur. Ona göre derhal gerekli tedbirleri alırdım. (UFO Sobayı çalıştırır gözlerimin önünde can çekişerek erimesini izlerdim)

Hemen saç kurutma makinasını çekerek cinayet işlerdim.

İnsanı, buz kestirecek olan olaydır. İlk şoku atlatır atlatmaz kardan adamı işkenceye tabi tutardım. Karımı veya sevgilimi de o haliyle kardan adamın geldiği yere koyardım.

Havuç henüz burnundaysa erken yapılmış baskındır. Kardan adamın havucunu hemen alırdım da karıyı napcaz bu durumda?

Yakaladığım yatak su yatağıysa derhal yatağı patlatırdım. Malum kar, suyun soğumuş hali.

Geçici bir ilişkidir kafaya takmaya değmez. Yalnız havuç ve kömür parçalarına dikkat!

Eşinizi fazla kızdırmayacağınıza en güzel isarettir. Kızdıysan buz sok derse, gibi

O havucu yavaşça yere bırak diyerek cesaretinizi ispatlayabilirsiniz.

Kar topu gibi bir çocuğunuz olacağına delalettir.

İlk şok atlatıldıktan sonra laf sokma heyecanı ile:
Karınız: kardan adam olur senden adam olmaz.

-oha kardan adamla hem de bizim yatağımızda!
-yıllardır yediğin havuçlar nerden geliyo sanıyosun. (iğrenç)

-bu soğuk nevaleyi de nereden buldun karıcığım
- önemli olan sıcaklığı değil işlevi sevgilim.

Eritememişsin herifi (ne koyar be)

Kardan adama baktığınızda hala sapasağlam duruyorsa odanın terk edilmesi uygun olur.

kardan adam olur senden adam olmaz

Kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibidir.

Karınızın cool erkeklerden hoşlandığına delalet eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder